Kasia Neelavathi Stankiewicz, mandala, doradztwo duchowe, 502 130 116

Kasia Neelavathi Stankiewicz, mandala, doradztwo duchowe, 502 130 116
Kasia Neelavathi Stankiewicz, mandala, doradztwo duchowe, 502 130 116
https://www.youtube.com/watch?t=15&v=-x6UOTYX908

Witam
Nazywam się Katarzyna Neelavathi Stankiewicz
Zapraszam do lektury mojego bloga o tematyce rozwoju duchowego , oraz holistycznego uzdrawiania Duszy Ciała.

Od kilkunastu lat całe moje życie nakierowane jest na szeroko pojęty rozwój duchowy, szczególnie bliska jest mi filozofia wschodu i to na niej głównie opiera się mój światopogląd.
. Dzięki rozwiniętej praktyce duchowej i otrzymanej od Boga
i losu wielkiej łasce, odkryłam swoje duchowe powołanie -
czyli malowanie , uzdrawianie, leczenie i pomaganie ludziom.
Posiadam błogosławieństwo -dar uzdrawiania
przez dotyk i poprzez moje malarstwo. Jestem dyplomowanym instruktorem metody uzdrawiania theta-healing.


Z wykształcenia

Jestem artystą plastykiem, malarką.
W roku 2001 ukończyłam z wyróżnieniem wyższe studia plastyczne, jako absolwentką wydziału malarstwa w Europejskiej Akademii Sztuk.
Od lat oprócz działań twórczych, jako wykwalifikowany pedagog pracuję również jako nauczyciel przedmiotów artystycznych, w tym malarstwa i rysunku.
Prowadzę warsztaty malowania mandali i terapię mandalami.

Prowadzę również cykliczne zajęcia medytacyjne.
Zajmuję się także doradztwem karmiczno- duchowym.

Od kiedy spotkałam się z filozofią jogi- staram się stosować zasadę "ahimsa"-czyli unikanie krzywdzenia innych istot.
Jestem wegetarianką, wrażliwą na krzywdę zwierząt.

Wszystkie usługi i zabiegi wykonuję za pomocą skypa lub telefonicznie-"na odległość"

Zachęcam do rozmowy.

Zachęcam również do odwiedzenia mojej strony:

wtorek, 20 sierpnia 2013

Szczęście


mój obraz-kolory i struktury, tętniące życiem i energią...czy tak wygląda szczęście? praca na sprzedaż 


Dziś kochani temat rzeka...szczęście..czym jest? czemu tak bardzo go pragniemy?

 "Bogiem jest ten, kto posiada w pełni sześć bogactw (bhaga) 

zamożność (aiśvaraya),
 siłę (virya)
sławę (yaśah)
piękno (śriya)
wiedzę (jńana)
i wyrzeczenie( vairagya) ( Vishnu Purana6.5.47)

 Literatura wedyjska mówi, że szczęśliwy jest ten, kto wykazuje symptomy supremacji. Najszczęśliwszą osoba jest Bóg. Służą mu tysiące i setki Lakshmi-bogiń fortuny (...) My nie możemy oszacować Go jak wielki jest i szczęśliwy, Acintya-oznacza właśnie to , czego nie możemy oszacować, ...niepojęty.."
Śri Śrimad A.C. Bhaktivedanta SwAmi Prabhupada

 Tak więc kochani ,szczęście ,ma swoje składowe części, przepis na szczęście każdy ma własny i każdy ma inne składniki na osiągnięcie tej doskonałej mikstury...
Chociaż okoliczności wpływające na odczuwanie szczęścia , często nie zależą do końca od nas, to już samo Odczuwanie szczęścia absolutnie tak!
szczęście jest pewnego rodzaju decyzją...bo czy ktoś może nam odebrać radość? poczucie piękna? poczucie harmonii? ulotność najcudowniejszych momentów?
To od nas zależy na ile pozwolimy sobie trwać w tych pięknych ulotnych stanach i na ile będziemy je zasilać dobrymi ciepłymi myślami..
Szczęście wzrasta , gdy się nim dzielimy, obdarowując radością bliskie nam osoby.
Tak więc na koniec mój ulubiony cytat,autor Koźma Prutkow
  "Chcesz być szczęśliwy? To bądź!" 
Proste, prawda? 
Szczęśliwego dnia:)


Brak komentarzy: