Kasia Neelavathi Stankiewicz, mandala, doradztwo duchowe, 502 130 116

Kasia Neelavathi Stankiewicz, mandala, doradztwo duchowe, 502 130 116
Kasia Neelavathi Stankiewicz, mandala, doradztwo duchowe, 502 130 116
https://www.youtube.com/watch?t=15&v=-x6UOTYX908

Witam
Nazywam się Katarzyna Neelavathi Stankiewicz
Zapraszam do lektury mojego bloga o tematyce rozwoju duchowego , oraz holistycznego uzdrawiania Duszy Ciała.

Od kilkunastu lat całe moje życie nakierowane jest na szeroko pojęty rozwój duchowy, szczególnie bliska jest mi filozofia wschodu i to na niej głównie opiera się mój światopogląd.
. Dzięki rozwiniętej praktyce duchowej i otrzymanej od Boga
i losu wielkiej łasce, odkryłam swoje duchowe powołanie -
czyli malowanie , uzdrawianie, leczenie i pomaganie ludziom.
Posiadam błogosławieństwo -dar uzdrawiania
przez dotyk i poprzez moje malarstwo. Jestem dyplomowanym instruktorem metody uzdrawiania theta-healing.


Z wykształcenia

Jestem artystą plastykiem, malarką.
W roku 2001 ukończyłam z wyróżnieniem wyższe studia plastyczne, jako absolwentką wydziału malarstwa w Europejskiej Akademii Sztuk.
Od lat oprócz działań twórczych, jako wykwalifikowany pedagog pracuję również jako nauczyciel przedmiotów artystycznych, w tym malarstwa i rysunku.
Prowadzę warsztaty malowania mandali i terapię mandalami.

Prowadzę również cykliczne zajęcia medytacyjne.
Zajmuję się także doradztwem karmiczno- duchowym.

Od kiedy spotkałam się z filozofią jogi- staram się stosować zasadę "ahimsa"-czyli unikanie krzywdzenia innych istot.
Jestem wegetarianką, wrażliwą na krzywdę zwierząt.

Wszystkie usługi i zabiegi wykonuję za pomocą skypa lub telefonicznie-"na odległość"

Zachęcam do rozmowy.

Zachęcam również do odwiedzenia mojej strony:

poniedziałek, 4 listopada 2013

Uzdrawianie dłońmi-doradztwo duchowe-zabiegi holistyczne dla Duszy i Ciała





Moje warsztaty , techniki uzdrawiania i medytacji łączą w sobie  nauki zaczerpnięte z wielu duchowych tradycji i od wielu mistrzów...Nie podążam żadną konkretną utartą ścieżką, idę raczej tam gdzie prowadzi moje poszukujące Światła serce.

Sesja scalania pękniętej duszy ok 1 godziny


Sesja scalania pękniętej duszy i przywracania zerwanych połączeń między Duszą Ciałem i wyższą Jaźnią
•"Tylko Dusza wie czym jest miłość" Rumi
W życiu przeżywamy wiele bolesnych, traumatycznych zdarzeń, odejście bliskich, stratę, rozstanie, zawód, rozczarowanie...
Wiele z tych traum jest dla nas zbyt trudnym doświadczeniem, cierpienie takie zostawia ślad, jest jak rysa na szkle -rysa na tafli naszej Duszy...nasze dzielne ciało , musi wtedy przejąć stery, zawsze słyszymy, że musimy być dzielni, że trzeba iść naprzód, że przecież życie się nie kończy itd....
Ciało również reaguje , Dusza jednak reaguje w sposób, niewidoczny gołym okiem...często ludzie nie okazują traum duszy w żaden spektakularny sposób,
po prostu.. tracą blask w oczach, tracą radość, nic ich nie cieszy, nie wykazują żadnego entuzjazmu w żadnej sprawie, są zobojętniali, nie widać w nich radości, pasji...
serca z czasem przestają "wierzyć"w miłość...Wydaje się,że już nic dobrego nas nie spotka...
•Można to zmienić!!!!
Sesja obejmuje wstępną rozmowę, na tematy duchowe, ustatalam w tarkcie sesji dlaczego według klienta ma odczucie pękniętej , zranionej Duszy"
Kiedy wstępnie dowiem się prawdopodobnych przyczyn , wchodzę w kanał jasnowidzenia dla danej osoby i wewnętrznym wzrokiem-poprzez serce oglądam Duszę
i czynie to , co w jasnowidzeniu, uznaję za konieczne aby w łasce Boga , pomóc Duszy i scalić ją ponownie.Każdy obraz Duszy jest inny, zatem i każda metoda scalania jest inna.
Nie będę tu opisywać ze szczegółami, jak przebiega sesja gdyż jest to dość złożony i skomplikowany proces. Kiedy w łasce Boga Dusza zostanie ponownie scalona, może być kolejny proces ,tym razem scalenia Duszy z ciałem, tak aby wszystkie połączone elementy stanowiły całość-a raczej JEDNOŚĆ , w tym również Jedność z Bogiem-Źródłem- Najwyżśżą JAŹNIĄ
Sesja trwa około godziny-półtorej,
cena 150 zł


Sesja doradztwa duchowego - rozmowa ok. 1 -1,5 godziny

Sesja polega na rozmowie z klientem, podczas której, korzystając z wyższej intuicji podsuwam możliwe rozwiązania problemów. Będąc w stanie podłączenia do źródła słowa i myśli same przychodzą mi do głowy, formując się w zdania-klucze.  Sesja odbywa się w kameralnych warunkach, poprzedona jest moją medytacją, podczas której wyciszam się zestrajając się z wyższymi wibracjami. Czerpiąc inspirację bezpośrednio ze źródła przekazuję wskazówki dotyczące sytuacji klienta.
Często  klient dostaje ode mnie rodzaj "pracy domowej"... i od Jego gotowości  i zaangażowania zależy jak bardzo skuteczna będzie terapia.Wielu z nas boi się zmian...trzeba też zdawać sobie sprawę, że często różne "zamiecione pod dywan "sprawy wychodzą w trakcie takich porządków duchowych.. Łatwiej  jest jednak wykonać pracę ,kiedy przynajmniej zadjemy sobie sprawę, gdzie tkwi źródło problemów.
Sesja ma otworzyć drzwi zmianom na lepsze w naszym życiu. Warto pamiętać że nie zawsze to co znane  służy nam najlepiej,dlatego często warto dostać impuls do zmian,a tym bardziej do porzucenia pewnych,nie służących nam nawyków.
Często rozwiązania problemów  pojawiają się również po wyjściu z sesji, która jest zaczynem do duchowej pracy nad sobą...
cena sesji - 170 zł


Sesja dotykowa - przekazywanie energii dłońmi

Sesja ma na celu usunięcie dysharmonni z ciała, usunięcie bólu( lub jego karmicznej przyczyny) , zharmonizowanie energii płynącej we wszystkich czakrach, zbilansowanie aury, uspokojenie i zrelaksowanie klienta. Sesja korzystnie wpływa na stan zdrowia, usuwając pierwotną przyczynę schorzenia, często zakorzenioną głęboko w nieuświadomionych strukturach karmicznych. Zabieg ma charakter przekazu bioenergoterapeutycznego.Według mnie naturalnym stanem człowieka jest  ZDROWIE, i do tego należy dążyć.
Podczas zabiegu widzę często energetyczne przyczyny choroby, blokady w ciele oraz różne uwarunkowania , fizyczne i mentalne , którymi sami zasilamy nasze choroby.
Techniki uzdrawiania łączą w sobie holistyczne tendencje i trendy występujące w medycynie niekonwencjonalnej, bogate inspiracje czerpiąc z tradycji hinduistycznych ,buddyjskich, a także chrześcijańskich.
Możliwe jest leczenie zarówno ludzi , jak i zwierząt,zabiegi wykonywane są bezpośrednio -jak również "mentalnie"na odległość
cena sesji 100 zł

Sesje i zabiegi również na odległość, przez skype i telefon.

+48 502 130 116

2013-11-04 10.42.59 2013-11-04 10.43.42

Brak komentarzy: