Kasia Neelavathi Stankiewicz, mandala, doradztwo duchowe, 502 130 116

Kasia Neelavathi Stankiewicz, mandala, doradztwo duchowe, 502 130 116
Kasia Neelavathi Stankiewicz, mandala, doradztwo duchowe, 502 130 116
https://www.youtube.com/watch?t=15&v=-x6UOTYX908

Witam
Nazywam się Katarzyna Neelavathi Stankiewicz
Zapraszam do lektury mojego bloga o tematyce rozwoju duchowego , oraz holistycznego uzdrawiania Duszy Ciała.

Od kilkunastu lat całe moje życie nakierowane jest na szeroko pojęty rozwój duchowy, szczególnie bliska jest mi filozofia wschodu i to na niej głównie opiera się mój światopogląd.
. Dzięki rozwiniętej praktyce duchowej i otrzymanej od Boga
i losu wielkiej łasce, odkryłam swoje duchowe powołanie -
czyli malowanie , uzdrawianie, leczenie i pomaganie ludziom.
Posiadam błogosławieństwo -dar uzdrawiania
przez dotyk i poprzez moje malarstwo. Jestem dyplomowanym instruktorem metody uzdrawiania theta-healing.


Z wykształcenia

Jestem artystą plastykiem, malarką.
W roku 2001 ukończyłam z wyróżnieniem wyższe studia plastyczne, jako absolwentką wydziału malarstwa w Europejskiej Akademii Sztuk.
Od lat oprócz działań twórczych, jako wykwalifikowany pedagog pracuję również jako nauczyciel przedmiotów artystycznych, w tym malarstwa i rysunku.
Prowadzę warsztaty malowania mandali i terapię mandalami.

Prowadzę również cykliczne zajęcia medytacyjne.
Zajmuję się także doradztwem karmiczno- duchowym.

Od kiedy spotkałam się z filozofią jogi- staram się stosować zasadę "ahimsa"-czyli unikanie krzywdzenia innych istot.
Jestem wegetarianką, wrażliwą na krzywdę zwierząt.

Wszystkie usługi i zabiegi wykonuję za pomocą skypa lub telefonicznie-"na odległość"

Zachęcam do rozmowy.

Zachęcam również do odwiedzenia mojej strony:

środa, 4 września 2013

Pierwszy po wakacjach warsztat malowania mandali

 Mandala "GuruPurnima", na sprzedaż 70 x70 cm, 2500 pln

Zapraszam serdecznie na dwudniowy Warsztat”czas zmian” tworzenie własnej Mandali
Mandale to obrazy wywodzące się z kultury wschodu,zazwyczj mandala jest kołem na kwadratowym tle,obrazy te od lat służą do medytacji i praktyk mających na celu rozwój duchowy.
Mandale poprzez zawartą w nich energię ,w holistyczny sposób leczą nasze dusze,a tym samym poprawiają jakość życia....Każda mandala jest niepowtarzalna,wyjątkowa,jedyna tak na świecie-dokładnie jak osoba,dla której jest przeznaczona...
mandala to obraz który można powiedzieć jest portretem naszej duszy..
może być naszym prywatnym amuletem...pomaga rozwiązać nasze problemy i przyspiesza transformację duchową...obcowanie z mandalą leczy dusże i ciało...


warsztat „"Życie nowe mandalove”to powitanie zmian na lepsze,w naszych życiach i sercach
to też wyjątkowa okazja stworzenia własnej mandali-obrazu pięknego i niepowtarzalnego...co jednocześnie umożliwia nam podróż do własnego wnętrza...
Warsztat odbywa się ośrodku rozwoju duchowego-"Kenosis" - bajecznym miejscu -z cudowną energią wprost idealną do pracy twórczej:)

PROGRAM ZAJĘĆ:

wstęp-kilka słów o tym czym jest mandala
praktyki ułatwiające kontakt z własną jaźnią-umożliwiające wejście w stan skupienia potrzebny do stworzenia mandali
medytacja

część praktyczna:
mandala rysunkowa
mandala malarska


ostatnim etapem zajęć będzie analiza prac i rozmowa na ich temat

Warsztat trwa dwa dni-codziennie 4 godziny
cykl rozbity jest na 2 dni,po to aby mandale mogły w Was dojrzeć, i aby był możliwy czas na spokojne przyjrzenie się sobie i procesowi tworzenia
Podczas warsztatów zapewniam wszystkie materiały plastyczne
Efektem finalnym będzie mnadala namalowana przez Was farbami na oryginalnym podobraziu malarskim(płótno)

Na warsztacie wszyscy są mile widziani UMIEJĘTNOŚCI I ZDOLNOŚCI PLASTYCZNE NIE SĄ KONIECZNE PONIEWAŻ KAŻDY MOŻE NAMALOWAĆ MANDALĘ-ZGODNIE Z TYM CO GRA MU W DUSZY...

Koszt Warsztatu 333 zł- w ramach tej sumy wszystkie materiały plastyczne wliczone są w cenę.
Oststani warsztat w tej cenie! więc warto skorzystać!!!!!!!!
osoby zainteresowane zapraszam
o udziale w warsztatach decyduje wpłata zaliczki w wysokości 150 na numer konta:56 1940 1076 5601 2222 0000 0000
bank credit agricole
z dopiskiem "Mandalove"


Od lat maluję mandale lecząc nimi ludzkie dusze.........Jestem profesjonalną malarką-absolwentką wyższej szkoły plastycznej,którą ukończyłam z dyplomem i wyróżnieniem.
W moich mandalach łączę światło i energię płynącą ze Źródła .
Błogosławieństwo na uzdrawianie przez mandale otrzymałam od Hinduskiego mistrza duchowego tę mistyczną wiedzę wywodzącą się z tradycyji wedyjskiej łączę z doświadczeniami zebranymi podczas 5 lat studiowania sztuki a także 15 lat pracy w zawodzie artysty plastyka i nauczyciela sztuki
zajmuję się doradztwem życiowym -wsluchując się w karmiczne porzeby duszy.
ciała i dusze uzdrawiam poprzez zabiegi enercznegetycze,za pomocą dotyku,bezpośrednio lub na odlegość.

Dla mnie samej,mimo wielu lat praktyki każda mandala jest zaskoczeniem a każdy proces twórczy przygodą,ponieważ nigdy nie wiem,jaki będzie finalny efekt pracy,a efekt ten uzależniony jest od energii która płynie z kosmosu zasilając mnie jako ...narzędzie do przeniesienia wibracji na płótno.
Jednego jestem pewna: mandale i ich kolorowe cudowne wibracje zmieniły życie moje i wielu osób dla których zostały namalowane a ich tworzenie przynosi prawdziwą głęboką transformację i prawdziwą radość dla duszy

termin:sobota 21 września 10.30-14.30
niedziela 22 września 10.30 -15

miejsce :Kenosis - Ośrodek Rozwoju i Autokreacji
ul. Rumiana 35A
Wilanów, Warszawa,
więcej o Kenosis na stronie
http://www.kenosis.pl/index.php/pl/


"Warsztaty mandalove" odbywają się cyklicznie,można też zorganizować je w dogodnym dla Państwa terminie dla większej ilości osób,np w ramach imprezy integracyjnej albo przyjęcia:)
moje prace możecie pań stwo zobaczyć na stronie


Brak komentarzy: