Kasia Neelavathi Stankiewicz, mandala, doradztwo duchowe, 502 130 116

Kasia Neelavathi Stankiewicz, mandala, doradztwo duchowe, 502 130 116
Kasia Neelavathi Stankiewicz, mandala, doradztwo duchowe, 502 130 116
https://www.youtube.com/watch?t=15&v=-x6UOTYX908

Witam
Nazywam się Katarzyna Neelavathi Stankiewicz
Zapraszam do lektury mojego bloga o tematyce rozwoju duchowego , oraz holistycznego uzdrawiania Duszy Ciała.

Od kilkunastu lat całe moje życie nakierowane jest na szeroko pojęty rozwój duchowy, szczególnie bliska jest mi filozofia wschodu i to na niej głównie opiera się mój światopogląd.
. Dzięki rozwiniętej praktyce duchowej i otrzymanej od Boga
i losu wielkiej łasce, odkryłam swoje duchowe powołanie -
czyli malowanie , uzdrawianie, leczenie i pomaganie ludziom.
Posiadam błogosławieństwo -dar uzdrawiania
przez dotyk i poprzez moje malarstwo. Jestem dyplomowanym instruktorem metody uzdrawiania theta-healing.


Z wykształcenia

Jestem artystą plastykiem, malarką.
W roku 2001 ukończyłam z wyróżnieniem wyższe studia plastyczne, jako absolwentką wydziału malarstwa w Europejskiej Akademii Sztuk.
Od lat oprócz działań twórczych, jako wykwalifikowany pedagog pracuję również jako nauczyciel przedmiotów artystycznych, w tym malarstwa i rysunku.
Prowadzę warsztaty malowania mandali i terapię mandalami.

Prowadzę również cykliczne zajęcia medytacyjne.
Zajmuję się także doradztwem karmiczno- duchowym.

Od kiedy spotkałam się z filozofią jogi- staram się stosować zasadę "ahimsa"-czyli unikanie krzywdzenia innych istot.
Jestem wegetarianką, wrażliwą na krzywdę zwierząt.

Wszystkie usługi i zabiegi wykonuję za pomocą skypa lub telefonicznie-"na odległość"

Zachęcam do rozmowy.

Zachęcam również do odwiedzenia mojej strony:

środa, 11 września 2013

Nie jesteś sam!


Przekazy są wszędzie,wystarczy otworzyć oczy:)

Kochani 
Często wszyscy borykamy się z wieloma przerastającymi nas problemami, staramy się znaleźć rozwiązanie, szukamy pomocy....
Często paradoksalnie, najlepszym co możemy zrobić to...nie robić nic, albo inaczej zrobić wszytko-zatopić się w pełnym Bhakti -czyli powierzyć wszystko Bogu,  Boskiej opatrzności, Aniołom, sile wyższej, sile sprawczej, wyższej jaźńi , Absolutowi, czy jakkolwiek tego nie nazwiemy....

Kiedy oddamy wszystkie nasze problemy,wystarczy z wiarą i zaufaniem czekać na rozwiązanie....to ,że od razu nie widzimy efektów, nie znaczy że one nie nadejdą,zmiana przyjdzie, dokona się w swoim czasie:) 
Ale warto pamiętać-z tymi wszystkimi problemami nigdy nie jesteśmy sami!!!!!!!!!!

A na zdjęciu autentyk z warszawskiej budowy-UNIWERSALNY PRZEKAZ , o którym nigdy nie wolno zapominać!

UWAGA!!! U GÓRY PRACUJĄ;)))

 Również dla Ciebie:)

Nigdy o tym nie zapominajcie:)
Z miłością.Pięknego dnia:)
P.s. Podziękowania dla mojej przyjaciółki Laury za ten cudowny przekaz:)

Brak komentarzy: